lundi 13 novembre 2006

Ben kimim?

Ümit Sahin
17 Nisan 1979, Belçika Brüksel dogumluyum. Aslen Kirsehir’liyim. Benden küçük 3 tane kiz kardesim var. Lise mezunu olduktan sonra 2 yil yüksek okulda bilgisayar programciligini okudum, ardindan bölüm degistirip 1 yil grafik tasarim okudum. Maalesef diplomami almadan 2002 yilinda okulu terk ettim.


Dj'ligimin baslangici
12 yasimdan beri müzik ile ilgileniyorum. Bir kaç enstrüman üzerine ders aldiktan sonra 16 yasimda dj'lige ilk adimlarimi attim. Ilk dönemler okul eglencelerinde ve özel partylerde görev aldim. 1998 yilinda profesyonel olarak dj'lige basladim diyebilirim. 3 yil boyunca yabanci müzik çalinan bir mekanda her hafta sonu dj'lik yaptim. 2000 yilindan itibaren dj'likte kendimi türk pop müzigine adadim.
Dj'ligim hakkinda daha genis bilgi için diger sitemi ziyaret edebilirsiniz: www.djsahin.com.

DeliDolu Entertainment
2002 yilinda bir arkadasimla DeliDolu dernegini kurduk. 3 yil boyunca tüm Belçika çapinda eglence, party, konser, vb. kültürel faaliyetler düzenledik. Mustafa Sandal, Rafet El Roman, Hadise, vs. getirdigimiz sanatçilardan bir kaç örnek. Ayrica FC Efes adinda birde futbol takimi kurmustuk.


Türk FM ve Radio Pasa

2003-2004 yillarinda Brüksel'de 95.7 fm kusaginda yayin yapmis olan TürkFM radyosunda sali günleri kendi programimi sundum.
Simdi ise Radio Pasa'da her Cumartesi saat 20 ile 21 arasi "Megamix" programini sunuyorum.

Metropol Club
2005 yilinin Mayis ayinda bir ilke imza atarak Belçika'nin tek türk diskotegi olan Metropol'ü iki ortagimla hayata geçirdim. 2006'nin Haziran sonunda ise hisselerimi devrettim.


BizNet

Grafik tasarim ve Internet hizmetlerini sunan BizNet sirketini 2005 yilinin Haziran ayinda kurdum. BizNet tarafindan yapilan bir çok site uluslararasi ödül almistir (awards). 2006'nin sonunda ise sirketi devrettim.